Thursday, November 28, 2013

Visuaalne kommunikatsioon

Leppisime oma tiimikaaslastega( Grete, Merje,Marju, Jaana), et haarame linna pealt kommunikatsiooni eraldi, kuna kõik me oleme töötavad inimesed siis oli keeruline kokku saada. Mina kondasin ringi õhtul pärast tööd, lihtsalt varem ei olnud töö tõttu võimalik.
Allpool siis minu leiud
Oluline info, viimasel ajal on olnud surmaga lõppenud õnnetusi kuna ei olda tähelepanelik raudtee ülesõidul.


See pilt pärineb laste käsitöö- ja kunstinäituselt, kus kõik meisterdatud asjad oli tehtud paberi ja papi jääkidest. See kiisu on teinud 8a.poiss, minu arvates väga armas. Kommunikatsioon minu silmade läbi seisneb selles, et vana paberit ja pappi ei ole vaja alati ära visata, neist saab valmistada ilusaid asju.











Seda bussi olen ka ise külastanud kui minu nutikas telefon lakkas olemast nutikas.














  
Antud kommunikatsioon mõjutab meid kõiki otseselt või kaudselt. Autoomanikke otseselt, teisi kaupade ja teenuste tarbimise läbi, kütuse hind mõjutab kaupade ja teenuste hinnakujundust.

No comments:

Post a Comment