Tuesday, November 5, 2013

Tere kõigile!

Minu nimi on Jaana, olen lihast ja luust Eesti Vabariigi kodanik. Iga inimene on ainulaadne indiviid, seda ka mina. Üldiselt olen positiivse ellusuhtumisega inimene, kuid vahest harva tuleb ette päevi mil oleks nagu vale jalaga voodist välja astunud. Kõige olulisemaks elus pean ma oma perekonda ja sõpru, pean tunnistama et viimasel ajal on nende jaoks aega vähem, kui sooviksin. Öeldakse küll, et aega tuleb võtta kuid ööpäevas on 24 tundi ja sageli jääb seda kahjuks väheseks. Pean lugu ausatest ja otsekohestest inimestest, kes julgevad rääkida asjadest täpselt nii nagu nad parajasti on. Hommikuti ei suuda ma ärgata ilma kohvita, kaks tassi järjest siis on tunne et elu hakkab vaikselt sisse tulema. Eriti naudin ma nädalavahetusi kui saan oma hommikukohvi diivanil vedeledes nautida. Erinevalt enamustest naistest ei armasta ma magusat, nii see on.Kuid selle asemel on minu nõrkuseks kartulikrõpsud,kahjuks annab see pikapeale kehakaalust tunda. Eelkõige olen õnnelik selle üle, et mul on kaks tervet kätt ja jalga ning silmad mis näevad ja kõrvad mis kuulevad. Kõik muu on juba enese teha. Miks ma valisin kommunikatsioon ja ühiskond aine? Eelkõige sellepärast et see on meie elu igapäevane osa. Kommunikatsioon toimub ööpäevaringselt ja on praeguse infoühiskonna lahutamatu osa. Oluline on see kuidas mina seda infot töötlen ja kas oskan oma informatsiooni teistele õigesti kommunikeerida. Eelkõige minu jaoks on kursuse eesmärgiks saada juurde teadmisi ning laiendada oma silmaringi. Eelmisel aastal läbisin kommunikatsiooniteooria kursuse, mis oli väga huvitav ja andis palju mõtteainet. Ei saa ka mainimata jätta et kui nägin et seda ainet annab Kaja olin kindel et selle võtan, sest minu mälupildis on tegemist sümpaatse õppejõuga, kes teeb oma tööd kirega.

1 comment:

  1. Tere Jaana,

    Minu nõrkuseks šokolaad ja krõpsud :) õnneks ka rohkelt trenni :)

    ReplyDelete